Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2023 20:51 - ПО СПОМЕНИ НА СЪРЦЕТО
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 365 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.11.2023 19:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                 СЛОЖНОСТТА НА ПРОСТИТЕ НЕЩА
 наimage
                   Стига сте се бутали! Аз?... Кой?... Хората се местят, искат да слязат... За спирка на.. Не ми говорете!... Защо? Не ви слушам! Моля? И без извинения! Какво?... Извинения, обяснения няма нужда... Виждам! Да, ама обиждате!... Аз? И с какво? Не ви слушам, казах!... Не, това не е истина! Хора, чувате ли го този тип? Първо ме бута, а после ми казва да... Тип? Трябва да съм тип, Полека! И?... Мога да ви съдя? И аз! Иамам и свидетели... Отивате далече!... Спрете се, а! Хайде!... Стига! Той ме обижда, раздава и правосъдие, а пък... Обиждам?  И с какво?... Е, на вас цилият Свят ви е крив, а пък и ви обиждам? Не... Отвратително!... Добре!... МЛЪКНЕТЕ!... Е, няма как: Отвратена съм! Да, от грубото Отношение!... На нищо не прилича!... Хайде, де, набийте ме!... Не, минавам отпред... Хайде!... Може ли? Моля ви?... Извинете ме! Оставете ме, да мина!... Ок!... Изчакайте малко! И защо?... Вижте, какво е? И къде да отида?... Стига, бе! Кво ви стана?... На мен ли? Не... Да, на всички! Защо?... Ами не знам! А затова ли на мен говорите? И? Към мен гледате?... Непоносимо става? Непоносима сте?... Аз? Нагнетявате обстановката, тук!... Изнервихте, толкова хора! с какво, моля? Е, с вашите претенции! Кой? Аз?... Не говоря на вас! Да, беее... Параноична сте ми, Госпожо! Обиждате ме публично? Неее... Обиждам, не е истина?!... Добре! Тогава не ме гледайте!...???... Харесвате ми! Занасяте се с мен!... Неее... Изгубените!? Ей, вие, там, Изгубените в превода: Спрете се!... Да! Дойде ми до гуша! да, и на мен... Млъкнете, де!. Нямате спирка, а? Не!... На никой не му се слушат празни приказки! То си е така!... Всеки е тръгнал за някъде, бърза, а вие... Да? Реших и аз да се намеся. Недейте, моля ви поне!... Става нетърпимо!... Ок! Но това си е терор - Словесен!... Кво? Не му го разбирам! Мълчи, ма!... Изтърваваме сеира!... Моме, тук, дет ни гледаш, все сме ора от долната класа и значи... Не ползваме такива думи!... И? И не ти аресва, взе ми си такси!... Така си е! Ние си немаме пари и си немаме и колите, па не ги караме!... То и как? Как я!? На тази точно цена на горивото?... Ама Лудау работа?... И какво излезе?Нали! Тока си е в Световен мащаб... Предлагам да се успокоиме!... Става ли? Става!... Споровете да ги оставим за любимото ни Народно Събрание... Да, беее... Изобщо не ми се говори за тях! Изобщо!... Разбираш ли български ти, ма? Що, ма?... Никой не тговори за ония ми ти Мескинини! За кои? Депутатините! Ми как?... Оставете, човеците! Народица ни си опростачи, Изпростя си? И още как!... Да, бе, съвсем!... И кво рече? Същото!... Не го разбрах! Именно... Депутатините? Е, квото каза, това и стана!... Добре ли си, ма? Що, ма?... Нема да му отговоряме на въпроса! Е!? Не сме длъжни, я!... Така е! И? И вас, какво ви засяга?... Луднахме ви казвам! Хората, де!... Маймуни ни направиха!... Ей, да не обиждаш Животинчетата! То ние сами сме МАЙМУНЯСАЛИ! И  каква стана накрая? Кво? Дека е края? Един край, мани... Не ми е работата! Тук, на туй место, не подхожда да спорим, да съдим... Защо? Защото всички заедно сме в кюпа! Ей, на затуй! Съгласна съм!... Не им разбрам аз!... Остави, ма! Кво да разбираш кат не чуеш, ма! Мълчи, нали туй на ти рекох!.. За они! За кой? Сигурну за Кмета, де? Не, ма! Спрете се, имам деца покрай нас... Пардон!... Ти на туй, Деца ли му викаш? Добре, да са Подрастващи! Тиа шъта купат, шъта продадат, а ти... Именно! Умници са тия! На, все медалите грабват по Света... Да знайте, моите кви са?... Мани, мани, мани... Ей, то те са от друга Вселена!... Да, беее... Други са!... Да знаем ги! И тях яко ще ги одруса живота!... Животът е на друго място за тях! Да, там! Те са в нета!... Ама вие за Глупава ли ме вземате? Не!... Защо? Защото ми обяснявате като да съм Баба ви насред турски сереал, дето пита: Какво стана?... Ок!... Да се включа, де! А не! Не и вие, моля ви! За Бога!... Не и вие? Защо? Изглеждате улегнал! Да!... Не!... Кое да е накрая? Кое: ДА? НЕ?... Младите не им пука за нищо! Именно и точно това казвам и аз!... И за какво говорим? Как за какво? То се знае за: Юношите!... Кви Юноши? И смятам че... И аз... На тях от нищо не им пука!... Да! Чухме го, де! И? И те ли са виновни? Не знам, но сякаш са като на гости... Готови са да побегнат, ако имат проблем!... Къде? Навсякъде... Вярно! Изобщо не ни отразяват, нали ги виждате!... Гледайте ги, добре ги гледайте! Слушалки в ушите, очите втренчени в екрана... Следят си своите неща, ТИКТОКъри!... Ах, каква новост, ми казахте! Открихте и вие значи Америка, ала на карта!? Така... Да! Всеки го това прави!...
        И това им стига? Навярно... Туй, дет го казваш, май го забраниха, точно в Щатите... Лесно им е сега на Юношите!... Стига и вие, с тези Юноши! Защо?... И на кого му стига? Да, беее... Ква е тая дума? Никой не я ползва! Ами не я знаем!? Е, на тъй значи, ние си я ползаме! Като човек от преден век, ние и си я употребяваме! Добре, но никой не ви разбира!... Я ги питайте внуците, дали я знаят?... Имате ли внуци? Разбира се! Живеят надалеко... Ей ви, на! Гледайте, тогава на тези, тук, такива са повечето!... И кво им има? Млади хора! Все си се Смеят, Закачат си се!... Млади са си! Кво за вас, това да не е диагноза?... А когато бяхте млади, спомняте ли си Младостта?... Животът им даден, да си се Веселят!... Те поне го приемат Живота като ЗАБАВЛЕНИЕ!... А нима е лошо? Не, не е... Да, но са като Зомбирани!... Я ги, вижте значи!... Кво се захванахте? Никакво внимание към Светът наоколо! Кво да му гледат на Света, а? Щура работа!... Хайде, де, питай мен! Дали искам да се върнем малко назад? Ахааа... Да! Ама... Не мога!... И слава Богу!... Защо го казахте?... Кое?... Назовахте името му! Не се споменава така името на Бога, напразно... Кое? Името на Бога!... Добре... Ок! 
         "Слизаме на следващата! Хубаво!... И аз... Моля! Обаче не мога да помръдна... Спокойно! Да спре, тогава... Ок!... Покайте се! Покайте се, Хора, всички!... Какво? Идва Краят на беззаконнието по целия Свят!... Урааа!.. От кога го чакам! Ето някой, който да се справи с Корупцията! Кой? Е, то е ясно! Бог? Да ни оправи бъкийте, да бе? Ама няма и как, и накъде вече!... И кой го казва? Кой? Четете го, писано е в Библията!... "Тревоги, Болки, Беди, възложете на мен и аз... Призовете Името на Исус Христос! Приемете го за личен Спасител, а той ще ни Спаси, Изцили, Избави!" Само това ни липсваше!... И защо така грубо? Не разбирам! И защо Хората не искат да чуят Истината? Защото са със ЗАКОРАВЕЛИ СЪРЦА!... Всичко написано вече се е случило!... Идва Времето на СТРАШНИЯ СЪД! ЗАТОВА СЕ ПОКАЙТЕ, ПРИЕМЕТЕ ГО ЗА СПАСИТЕЛ И ТОЙ... Ей, ама, Хората полудяха!... Истината!? ИСТИНАТА ВИ КАЗВАМ, ЧУЙТЕ МЕ, ЗАЩОТО ИДВАТ ОЩЕ ПО - ТРУДНИ ВРЕМЕНА!... Нима? И колко по трудни от тези?... ПРОСТИ ИМ БОЖИ, ТЕ НЕ ЗНАЯТ КАКВО ГОВОРЯТ! ЗАЩОТО НЕ ТЕ ПОЗНАВАТ... Ей, вие не слизахте ли?... Да! Двайте, де! Какво чакате, не сте само вие, който бързате!... Не чухте ли? Какво? Ами на, за Второто Пришествие се говори, тук... И как ни намери, точно и него остава да чакваме... Ама не се надсмивайте... Не го приемате, добре, ваша работа! Бог не е за подигравка! Ок! И да си го знаете!... А кой ни говори за Бог? Като че ли единствено аз се включих?... Да, там, където са комфликтите, там, е Битката... Е, да, между Бога и Сатаната!...И доката Бог е Любов и ни Обича всички... дяволът е Разтори, Лъжи, Бедствия... И разбира се, нека всеки сам да избере! Е, изборът винаги е Личен, Доброволен, Самостоятелен! Да... Така е... Не ни поругавайте, тогава Святото Име... Грях е!... Не съм казвала никакво име! Не си споменям да съм го казвала!? Името...  И затова чух, как казахте: СЛАВА БОГУ... Не разбирам! Ама какво ми е днес!? Точно защо заслужих такова... Покайте се! Спокойно!... Не ме успокоявайте!... Не ми е Ден, днес!?... Така ли, тои и на ме не ми е! Отдавна не съм в топ в нищо!... Наистина? Наистина!... И аз също! А не се сещам, защо?... Мила женица се усмихна, намигана му... Времето ни е такова: размирно, объркващо, стресиращо... Да, и още две Войни, постоянни Избори, високи Цени... Хората, да, всички сме заедно в кюпа, а не сме ние Виновните! Движат ни велики световни машинации... Не сме за нищо Виновни, разбира се! А ни е трудно да си изкарваме дори хляба... Не става въпрос само за хляба!... Стига и вие! Стига с този ваш Хляб!... А нима само с Хляб се Живеее! А не, не и вие!? Не започвайте и вие сега!... Да, но за Вяра ще ни разправяте, нали... И все пак.... Да, точно там, го има, започва със Словото!... Кво ви прихваща всички?... Отчаяни ли сме? Отчаяни сме! Да, беее... Нищо не ни се получава! Е, като ви гледам, аз, добре сте си вие! То всичкото е Гео политика! И? И занякой още и Религия!...
        Затова няма да си пусна гласа! И що да им го пуснем, а? Кат пак ще ни го купят бре, а и Евтино!... Не е това за мен! То е за тези, а за всички, които НЕ ГИ Е ГРИЖА ЗА НИЩО!... Дет им е все тая значи! Пълно е с тях... И аз съм от тях! Казвам ви го, за да си го знаете!... И какво? Идва ли ви да ме линчувате, а?... А защо? Хайде, давайте! Защото невиждам никакъв Смисъл!... Уж, нали всички искахме Промяната!? И то кво стана!? И кво? Случи ли се значи?... Каква ПРОМЯНА, БЕШЕ СИ Е ПОДМЯНА!... Промяна!? Да, беее, да... Подмяната я знаем, тя си е все същата: БОГАТИТЕ НАДМЕННО ГЛЕДАТ НА БЕДНИТЕ!... И? И ПОСЛЕ на, на кой да Вярваш? На кого да се довериш, на кого да си дадеш глас? То един глас!? И кой ли ни го зачита?... Прав е Бай Ганьо: Всичките са еднакви Маскари!... Няма край тая, нашата си Орисия! Каква досада... Има, нали чухте: ИДВА ВТОРОТО ПРИШИСТВИЕ! ГОТОВИ ЛИ СТЕ ЗА НЕГО? За кое? За страшният съд! И коий ти мисли за такива Глобални неща, ако нямаш  хляб да сложиш на масата?... Мен ли питаш? И да не ме питаш, казвам ти: ГОТОВ СЪМ ОТ 70 ГОДИНИ!... Браво! Направо ви завиждам! И защо? Защото с каква Енергия, с какъв Устрем и с каква Наивност сте си поЖивяли Живота?... Поживяли сме си, дааа... Ама много сме си поживяли... Не бяхте ли от тези, дето мразеха този несъстоял се Строй, а?... Не съм аз от тях: Нито го Мразя, Нито го Обичам!... Защо? Защото за мен си е моята История и моят Живот! Ала ти, Моме, няма как да го разумееш!... "Говори вашият шофьор, Хора, надухте ми главата!... Какъв е този ваш Парламент? БЕЗКРАЕН! А никой никого не слуша, ама изобщо!... Именно... А пък тези, за които си бръщолевите, те, де, ония, Депутатите не пътуват по автобусите!... Хааа, хааа, хааа... Включвам се, за да ви питам: ИМА ЛИ ОЩЕ ЗА СЛИЗАНЕ?... НЕ!... ГОВОРЕТЕ ЗА СЕБЕ СИ?... Слизаме, ако някой от великите Ораторите ми освободи малко място! Хайде, давайте!... Насам! Да, ей, оттук... Последно? Няма... Поради ремонтните работи, завивам надолу и вече не минавам през болницата!... Така ли?... И от кога? И от три седмици! Има го в сайта на градска мобилност... Момче, чуеш ли се: Кой ти чете сайтовете?... Който иска, разбира се!... 
     Изчакайте! Има две жени отзад, да, за слизане! Изчаквам... Днес, ако успея да стигна до обяд в офиса е голям Успех! И аз така!... Благодарете на сегашния Кмет, той се зае сериозно да ни обърка живота с дълги ремонти... Да!... Има да усвоява пари и  то точно накрая на мандата си?... Перат си парички от спонсорите... Дали? Как да им ходим по избори?... ЦИК дори знае точно резултатите, но изчаква установения срок, за да ни ги каже! Не, не ми се вярва! Това е от вицовете в нета... Вярвайте, в каквото, и в когото искате!... Не разбрахте ли? Кое? Това е смешка? Хубаво, де, смей й се тогава!... Не ми е до Смешки изобщо! На мен също... Каква е навалица от сутринта? Да, не се диша!... Заради променените маршрути на колите е... Как така? Добавиха ми да обслужвам и кампусите! Да, за да слеят някои линии... Нормално? НеНормално... А когато завива се спуска надолу и прибира поне и студентите... Не знаех? Затуй пък аз знам, всеки ден идвам, за да храня кучетат! Както ни обясниха, ако търсиш информация, четете в сайта на градска мобилност... Нима?... И как да стане, когато снощи бях в Стохолм?... Безкрайни ремотни работи, Неудобства за обикновените хора. Сигурно!... Казахте за клиниката?... Да, там, отивам... понеже съм сестра в Хематологията. Разбирам! А откъде мога да получа документите на леля?... Елате с мен, минавам оттам, а администрацията... Документите се издават при тях... Ок! Благодаря ви, предварително!... Няма за какво!...
        Пресякоха улицата заедно и почти на бегом. А трафика се засилваше в ранния час. Циферблатът на огромния стенен часовник им изписа: 7.13. 

                                                     СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ!










Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 240512
Постинги: 176
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930