Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2018 17:08 - Собствен сценарий - 2
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 437 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.06.2018 20:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      "Кой не е полял цветята, ти ли? Не, бях миналата седмица! Заместих Радо, защо да не е той! За пореден път обърквате графика. Едни цветя не можете да гледате, да не говорим за друго или за деца! Hello people! Спрете и чуйте: "Джулиан Малкиори още през 2016 е създал изкуствено листо. Направено е от хлоропласти и копринени протеини. Абсорбира безотказно въглеродният диоксит и го преработва, чрез светлината в кислород. Има свойството да доставя чист въздух в затворени помещения." До няколко години офисите ще са оборуднани с новото изобретение. Ето, че идва края на тъпия график. А мозъкът ни ще е свеж пред целия ден. Няма да се нервите толкова и да изпадате в трайна депресия. И до тогава Радо ще ни поддържа есествените цветя! Не участвам, растенията са си ваши. Да помолим Сиса! И аз съм пас... Защо? Дискусията ви не ми е по вкуса. Оставете я, не виждате ли, че пак е угасналия вулкан Етна! Вярно... Какво стана с нашата Влюбена? Не се занимавайте с мен, не желааяя! Кратко мълчание. Спорът завърши без послесло. Клавиатурите върнаха власта си в стаята.
    Пристигнал е в Амстердам. Сигурно вече се е настанил. Работата по проект за цели 24 месеса е значително време! Остава ни "директна връзка" по скайп, а и среща в 22ч. Не ми се иска да приема този тип, Love net! Не ми се иска да го загубя! Емил е почитател на източната философия. Научи ме да неотрализирам напрежението с правилна медитаци. Сега отдъхвам в хода на деня, не позволявам да съм тревожна. Показа ми, как да правим тантричен секс. Наричаше стандартния "див и балкански", а той е изчерпващ и незадоволяващ. С докосване и масаж се започва, за да се възбудят точките в тялото. Разбира се, че е необичайно, нестандартно и дълбоко... Взаймнните ласки отключват рецепторите, отварят физическите канали. Водят до психилогическо удовлетворение, което е напълно непостижимо при другия познат вид. Завършва с изпразване, но проникването не е задължително. Тялото ми помни чувствените ръце и дългите пръсти. Самата мисъл вече ме кара да трептя с висока честота... Каза ми, че любимият му Стинк го практикувал редовно. И за него това е творческо презареждане. Ефект е винаги Оргазъм, като при дълбока медитация. Започниш ли да го правиш, изпадаш в Нирвана, но без помощните средства - алкохол и наркотици. И да, различно е: Разтърсващо, Запомнящо и Силно. Наистина те кара да се чувстваш като осъзната прашинка посред Тръпкити и Въздишките на цяла една нова Вселена!
     Споделих го наскоро с двете си приятелки. Ефектът беше неочакващ. " На този мъж става ли му? И още как... Я, го оставяй този "Господин перфектен", Губи ти времето! И ти имаш нужда от реален, а не от виртуален мъж. И ти имаш нужда от морална подкрепа и сигурна защита. Защо ги търпим нашите? Не, за да питат, какво има за вечеря! Не, за да се вкисват, ако ги помолим за помощ! Не, за да произвеждат непрекъснато мръсни дрехи! Колко пъти да ви казвам, че е глупаво да разчитаме на мъжете! Знаете добре, кой е най-добрия приятел на модерната жена. И това съвсем не е Мъжът, нито домашния любимец, а... Вибраторът естествено!
     Как да продължа собственият сценарий по този мой живот??? Познавам страхотни жени, които са неуспешни в личния си живот! Те са възпитани, образовани и всеотдайни. Това често плаши мъжете. Все още битува мнението, че "жената не е за разговор, а за леглото". Казват също:  "за какво ти е умница, да те хваща за всяка дреболия"! След всяка връзка се чувствам: Обидена, Наранена и Използвана. Но след всяка връзка излизам: Помъдряла, Обогатена и Толерантна. Особенно след последната, да, не съм готова да я изагубя! Вчера колега ме попита: Знаете ли, какво искате вие, Жените? Не му отговорих. В ума ми изплуваха думите на Емил: "В това биполярно измерение, противоречията се Обезсмислят, ако престанем да се делим на Мъже и Жени, на Умни и Прости, на Хубави и Грозни! Защото Всеки един от нас, във всеки един Момент е Част от общото Цяло!"
     Дори не е нужно, "да знаете какво искат жените", да гледате пак този филм, да търсите из книгите! Защото всяко човешко същество, знае дълбоко в сърцето си, че желая само: Да бъде разбрано, Харесвано и Обичано, но Безусловно! Да продължа Сама или с Емил... имам цели 24 месеца за размисъл... Като добра негова ученичка, ще потърся отговора в духовния оазис на медитацията. Трябва да успея, защото за първи път се чувствам не изоставена, а уверена. Май, само това ми стига!
                                                            Край на 2 част!
image
   



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 237778
Постинги: 175
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031