Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2018 19:09 - Умствени закачалки - 2
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1139 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.04.2018 22:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Устремно запя Desireless: "- Voyage, voyage eternellement... Пътуване, пътуване вечното... Voyage, voyage plus loin que la nuit et le jour... Пътуване, пътуване по-далече от ноща и деня..."
   " Спиш ли? Не, а ти? Насила не ща! И какво правиш? Гледам лампа със сини слоночета. Има ли сини! Да, моето зайче е розово. Горкото е тъжно. Защо? Тъпия брат каза, че го мята през балкона. Галя го и го гушкам. Ей вие там, Хубостниците! ШШъътт, иначе наказвам! Силви, да играем на гаджета? Даа... Искаш? Да и аз... Е, добре Гаджета! Защото? Защото си най-доброто Момиче! Обичаш ли ме? Да, щом видя яке с розовото Кити... Хубаво е! Как ме обичаш? Като големите? Не, обичам те на Истина!"
   Zaz вече знаеше, в On ira, че: "Les enfants sont des gardiens des ames... Децата са пазители на душите..."
   Първият доброволчески отря е сформиран в общ. Вълчидръм. Няколко млади мъже, с различни професии, решават да помагат на хора изпаднали в беда. Техният девиз е: "Дела, Дисциплина и Воля!"
   " Как си? Долу-горе... И защо не Горе-долу? Е, Долу-Горе, какво правиш? Ровя се из нета! Нощна ли си? Защо? Ами, в този час... Уволниха ме. Кога? Вчера... И сега? Пускам C.V. - та и...Откри ли, вече нещо? Още не! Токава промяна е голяма, сигурно е и за добро. Надявам се... Ей, искам да ти пусна нещо? Давай! Мога и да ти го зачетеш? И да, натъжява... Слушай: Синът е на 5г.: Тати може всичко! На 10г: Тати и това го може! На 15г.: Баща ми, остави ме намира! На 20г.: Баща ми, как го направи, онова за първи път? На 30г.: Баща ми, не смей да ме разпитваш! На 35г.: Татко, май ти беше прав! На 45г.: Татко, искам да те питам нещо? На 55г.: Татко, какво е да си добър родитил? На 65г.: Татко, къде си?... И защо го избра? Днес, се навършват 20г. от смърта на баща ми. Не знам дори, как изглеждаше на моите години! Виж, някъде по снимките. После! Сега и аз съм татко, искам да го питам за това-онова. Децата ми започнаха да ме корегират, да ми се подиграват... Явно, от рано започват да го правят! Да, навярно! Ами, по-информирани! Не успях да му казах на моя, че го обичам. Правих се на Голям Мъж! Не е и нужно... И защо? Бащите не очакват това от нас. Те го знаят, усещат го някак си. Татковците знаят, толкова много неща и те всичките, са Важни! Баща ми: Липсваш ми, и да, все повече с възрастта!"
   На борда на Voyager има 27 музикални импресии, от Бетовен до Балканска. И така " Излеал е Делю хайдутин" лети някъде из Космоса... Знеш ли, че Атанас Илиев реставрира християнски храмове из Родопите. На собствени разноски организира близки, роднини и приятели.
   " Не ви ли омръзна, пак  с тези телефони! Елица, защо ли не се очудвам, че си ти! Да бе... Я, вижте пак, добре! Всички го правят, но се крият. И къде се намираш, знаеш ли? В даскалото, а и след 5мин., трябва да бие звънеца! И за какво говоря? За тъпите закони на Нютон. Ти изобщо не ме слушаш! Предавам закона на Кулон. Но ти, как да го знаеш, изоставаш... Така ли, защо? Защото си още на друг, стар материал. И не е тъп, а необходим закон. Скучно ни е, да знаете! Добре, вие като си го знаете! Вече сте си го натъпкали в главата. Нн на нас, изобщо защо ни е, знаете ли? Да учим нещо, което го има в нета! Няма смисъл... Ха-ха, ха-ха... Дайте, аз поне да ви прочета нещо, ама свястно! Каква е диагнозата на България? И каква е? Смаляваме се. Изчезваме. Закриват се училища. Липсват повече от 500 хил. деца! Причини много, но 5 са главните: Отчаянието, Простотията, Мързелът, Немотията и Безверието!... Hе peuple, звънеца, ураа... Елица, и кой е написал това? Не разбрах, защо?... Ей, Госпожо, чаоо! Нищо лично, не се сърдете, ние не сме срещу вас. Отгоре, знаят ли го, че това Даскало, де е вече Демоде!?... Алекс, хайде! Какво се моташ? Чакай, нещо ми се бъгна тел.! Пускай, Сleaner master, може и restart! Видя ли, Бро, става. Ей, ненужнете файлове се почистват... Почиствам ги де, включих Сleaner junk files..."
   Плътният глас на Leonard Cohen измълви искрено и смирено молитвата: " Hallelujah"...  Позволих си да използвам творбата на Яна Илиева, защото харесвам стила й, благодаря!                  Край                     image



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 239850
Постинги: 176
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930