Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2018 18:32 - Умствени закачалки - 1
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2820 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 15.04.2018 19:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     И Sting изпя всеобщото желание -  "cap of coffe..." Мирисът на кафето ме удря направо в ноздрите. Има невероятните свойства, едновременно да е ободряващо и успокояващо. Кара тялото да се умиротвори бързо, да тръгне смело към идващият ден. " Пия второто и знаеш ли, бавиш ме? Няма да изляза в обедна почивка, а имам толкова спешна работа! Задръстването, не зависи от мен! И с тези ремонти в целия град... И какво е толкова Важното? Реших да си имплантирам гърди! Сериозно? Ти си имаш... Да бе, като на застаряващ любител на бира! Да са поне като твойте... Не се опитвай, да ме разубеждаваш! Все едно, платих началната такса. Искам нещо повече около 350 кубика! Подобно на тези, твоите трябва да са около 300 кубика. Ей, защо ме държиш за бюста? Споко де, в този час, няма никой в сепарето! Нахална стана, на мен не ми е приятно! Миро, знае ли? И за какво му е! Това не е негова работа! Парите са от майка ми, риших да инвистирам в нещо значимо! Това значимо ли, трябва да е? Не очаквам да ме разбереш! Нали си имаш твоите впечатляващи! Спомен са ми от сина. Ти нямаш син? Вярно, от неродения ми син. Направих спонтатен аборт в 4 месец, голяма касапница беше... И още се вглеждам във всики 18годишен. Търся го и се питам, как ли би изглеждало сега момчето ми? Виж ти! Не знаех, че можело и така! Не спри, не казвай нищо, защото стана малодраматично! Да не мислиш, обаче, че ще хукна да забременявам... Едва се оправям с тримата ми мъже, а и сега... Ок! Тогава не се дръж като комплексирана абитуриентка! Решението е взето, а от теб искам само едно, Алиби. Нали, Краси отиде в командировка. Е и? Така, аз ще съм у вас.. Разбрах! Стискай ми палци, интервенцията е за 14.30... Закъснявам... И защо не ми го съобщи по телефона? Защото ме е страх, да не се обърка нещо и поне ти да знаеш... Голяма отговорност ми възлагаш. Ок! Обаче да се бадиш, там, когато можеш! Успех!"
    Проф. Ценкова е създала  "Аквафотоника".  В научния й труд "Тайните на Водата" ни запознава с непонятните и магичните нейни свойства. Сега преподава в Института в Кобе, Япония.
   "Накъде си се залъхтял, Наборе? Да не си болен, и с тази торба с цярове! Съвсем не, имам рожден ден. Купих си лековете като кратковременна инвистиция на голямата пенсията... И купих онова, хапче за самолета. Заминаваш пак за Бостън, при твоите? Не бе, ето го в джоба! Мислиш да правиш секс тази вечер? Явно, Марчето се е прибрала! Там си е, често се виждаме по скайпа, и ми липсва. Да знаеш, как се е подмладила... Не разбрах, защо тогава? Подарих си го, ей така, за самочувствие! И как е, там в джоба, рипа ли? Чувствам се нов Човек, чувствам се Мъж ... Дай ми го, ей така за малко! Кога ти е рожденият ден? Ами, чак през октомври! Обещавам тогава да ти го дам. Ако не съм го използвал, де! Хайде, да вървим! Отиваме в аптеката! И защо, оттам идвам? Да знаеш, има хора... Решил съм да ти подаря и аз нещо за твоя. И какво? Една голяма опаковка с Гинкобилоба, че току - виж, си забравил точно това обещание. Да ти имам хумора пък на теб!" 
    И Камелия Тодорова извиси глас с нейната: "Летят последните таксита...притихнали от нощтния хлад..."
    "Емиле, брат, какво се смълча? Пак ли, отпътува за твоя Еголанд? Утре, лети за Истъмбул, а после за Амстердам... Кой? Руми. Написа ми го на ssm... Разделихте ли се? Като че ли, да... И откога? От преди малко, а сега ми е криво... Споко, брат, още утре ще гледаш на това с други очи, вярвай ми! Планове за довечера? Не ставай смешен! Тогава хайде, на нашето място! Знам ли, за по бира, ама чак след 19ч... Става, довършвам онзи проект, може и да закъснея! Но май, ще опитам нещо по-силно. Последно: какво ти написа?... Не искаш да знаеш! Разбира се, че... "Трябва да помисля за сериозна промяна в живота си! И да се развивам и в други посоки..." Стига ми... Не жени, а кучки! Мисля, че трудно ще изчакам още 3ч. Така, че... Да, веднага... До скоро! Е, добре де, до после! И на мен ми стана празно. Едва ли, ще успея и аз да довърша точно днес."
  Дарин Маджаров се прибра от САЩ. Създаде сайт, портал за учащи. Според изискванията на Министерството на Образованието, предлага видиоуроци от 1 до 12 клас, достъпни за всички. Дава работа на едни от най- добрите учители в своята област, общо 89. Той е един от най-посещаваните!              Край - 1          
image



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 240089
Постинги: 176
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930