Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2018 11:37 - Чайна церемония
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1184 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.03.2018 00:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image  Почивен ден, в точно определен час.
                 Срещам се с теб.
                 Срещаш се с мен.
                 Прегръщам те на ум.
                 Прегръщаш ме на ум.
                 Целувам те на ум.
                 Целуваш ме на ум.
                 Притискам те наяве.
                 Притискаш ме наяве.
                 Говоря пак с теб.
                 Говориш пак с мен. Да, за: Липсата на ценности в Обществото!
                                                            Липсата на морал в Ежедневието!
                                                          Липсата на култура в Обноските!
                                                         Липсата на дисциплина в Работата!
                                                          Липсата на разум в Образованието!
                                                        Липсата на съпричастност в Здравеопазването!
                                                       Липсата на лидер в Управлението!
                                                     Липсата на законост в Правото!
                                                   Липсата на време в Живота!  
                 Терзаем се и живеем, с примирението на Мъдреците.
                 Терзаем се и живеем, с лъжата и по-Зле има.
                 Обхваща ни хронично Неудоволство.
                 Обхваща ни хронична Пустота.
.                Идват от загубите с опитите ни в Смърта, на ум.
                 Идват от загубите с опитите ни в Живота, наяве
                 Вглеждам се пак в теб.
                 Вглеждаш се пак в мен.
                 Слушам те отново.
                 Слушаш ме отново.
                 Поглъщам те на ум.
                 Поглъщаш ме на ум.
                 Задушам те на ум.
                 Задушаваш ме ум.       
                 Обсебвам те наяве.
                 Обсебваш ме наяве.
                 Обичам ли те? 
                 Трябва да те обичам!
                 Защо те обичам?
                 Обичам да пия чай с теб.
                 Обичаш да пиеш чай с мен.
                 Знам, че те обичам на ум.
                 Знам, че те обичам наяве. 
                 Не знам, дали те обичам на ум?
                 Не знам, дали те обичам наяве?
                 Обичам навика да те обичам!
                 Стига ли?
                 Обичам да те обичам!
                 Стига ли? Едва ли, една чайена церемония стига!
                 Обичта никога не стига... 
Знаеш ли, че една мида създава своята перла за 30 години?
Знаеш ли, че една истинска перла живее поне 200 години?
Посвещавам на Човека, който е с мен последните 30 години!



Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 239463
Постинги: 176
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930