Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2017 20:32 - Вибрация с честота 67 Hz - 2 част
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1050 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 06.12.2017 23:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Младото вино ме опива бързо...  "Замаена съм! И, какво мислиш да правиш? Знаеш ли... Веднага усещам кога моечкият минава на секс за едина нощ и на ръчна спирачка! Какво от това? Модерни хора сме! Приемам го. Защо ме гледаш? Знаеш ли, че после му идват мераците... Успокоява се. Лигави се. Умилква се. Опитва, но при него не става... Е, за това пък аз се регистрирах в "онези" сайтове. Ей така, за самочувствие!Имам си няколко приятелчета: един за съдържателни разговори, един за интимни споделяния и един за сексуални фантазии. Сега с Интернет, никой не може да умре сам! Ако той не го поиска..."
     Кратко мълчание. Дълбока въздишка: "Направо ме разби! И защо, моля? Знам, какъв ти е проблема! Отказваш да гледаш серияли. Да, те успокояват. Учат, как да изживееш живота си, чрез живота на другите. Особено, ако твоят не е до там вълнуващ! Виж, дружките ни: Галя е топ гобленист, Таня играе покер онлайн, Соня има схемата на сериалите. Направи си речник и учи турски от там. Ти, обаче си надмена интелектуалка. Отхвърляш простичките забавления... Хубавиците сте друга порода! С възрастта изпадате в депресия. Започвате да ви липсват обожанието на околните. Не ме разбираш, ясно! Коя е красавицата в компанията? Не знаеш ли? Още, щом се появиш и вече си в центъра на внимание. Всички, все към теб се обръщат, за какво ли не: книги, филми, изложби, концерти и културни събития. А има ли наблизо пияно, е започва се, с концерта на подбраните мелодии. Никога няма да забравя въпроса на сина ми: "Ти, не можеш да свириш като кака Ели?" А тази Ели, дори е по - голяма от мен с 3 години. Наблюдавала съм, в подобен момент мъжете. Приближават се. Замечтават се. Гледат с обожание, копнежи и възбуда... Е, Кралице моя, не си го забелязала? 
    Изпи чашата до дъно. Продължи: "Не познавам друг човек, с подобен чар! Човек, който да подчинява всички тези домашни любимци - децата, мъжете, даже и жените! Асен усещаше и беше доволен. Защо, питам те, спря да свириш? Да преподаваш? Защо си продаде пияното? Предаде родителите си. Те са ти го купили, изучили са те.Зачеркна се. Сега ми подсмърчаш! Мълчиш?"
    Гледам в една точка. Слушам обвиненията. Усещам ги и с кожата си: "Какво да кажа? Не умееш да успокояваш... Не съм дошла за това. Искам да те разтърся! А ти сама ще го направиш! Ако знаеш, колко съм ти завиждала!... Наля си от виното. Отпива и продължи: "Опитвах с твоя стил но този изтънчен, артистичен, обран... Разбрах, че не е за мен! Знам решението и за теб: повишяване на вибрационното поле! Какво? В един сайт, мога да ти го потърся, четах, че един човекът е открил нещо просто. При хората, ние трябва да я държим на минимална вибрация от 67 Hz! И ако спадне до 40, май настъпва необратимото... Краят!"
      "Как се повишава тази вибрация? Простичко е наистина: приятна музика, мотивиращи мечти, положителни емоции! А знаеш ли, коя е най - ниската честота в музиката? Това е "до" субконтра 16 Hz, следва "до" контра 32 Hz, "до" голямо 64 Hz, "до" малко 128 Hz, следва "до" от 1 до 5 октава, която достига до 4096 Hz! Мога да ти покажа! Звучи невероятно... Как така без пиано? Има в един сайт клавиатура. там се учиш да свириш и ще... Радвам се, че се оживи! Но не искам да ми преподаваш музикална теория. Боби вече ме чака... Няма ли да останеш? Шъттт... ти си ми алибито."
    Оправи си грима. Продължително се разресва. Излизаме в коридора: "Боби е страхотен, с 17 г. е по - млад. Има стегнато тяло! Чаровен, разбран, приятен и още... Прави ме да вибрирам с над 67 Hz.   image А важното е, че с него ми е хубаво!"                          Край на 2 част!  



Гласувай:
1


Вълнообразно


1. lexparsy - Благодаря за споделянето с толкова ...
06.12.2017 16:51
Благодаря за споделянето с толкова хумор :-)
Сетих се и отворих едни записки за различните методи на изчисляване честотите...Май Питагор ги смятал по-правилно.. с проста математика.
Че ние не знаем и не помним да же какво е музика...99 % е на алфа честотите за внушение... Оцеляват само тези тето сами си пеят... Викат им луди :-))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 239422
Постинги: 176
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930