Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.11.2017 20:20 - Златна Есен в Търново...
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5868 Коментари: 18 Гласове:
19

Последна промяна: 15.11.2017 23:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  image
    image


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image






Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krassko - Много снимки както винаги:)
15.11.2017 21:25
Следващия път покажи една снимка, но да е нещо сууупер. :)
Интересно и запомнящо се.
Но се радвам, че се забавляваш.
цитирай
2. vesever - Краси, днес не ми беше ден. ...
15.11.2017 21:37
Краси, днес не ми беше ден. И на всичко отгоре си изпуснах автобуса за село и понеже не обичам да седя на спирката и да си губя времето, реших да се разходя и направих тези снимки...

Ами, нещо запомнящо се...имам една идея, ала днес не остана време и не можах да я осъществя.
Ако намеря червени листа, ще я осъществя. На американски дъб ставали червени наесен, а не знам в моя район има ли американски дъб...
Може и с жълти и оранжеви, ала ще е ефектно, ако има и червени...
През уикенда ще опитам, че до петък ще кълва...
Определено смятам да е запомнящо се, от миналата есен го бях намислила, тогава не успях, но сега дано успея!
цитирай
3. lexparsy - ще умра от смях...
15.11.2017 22:21
Вчера на Светла от Ариес Уникат.. исках да и занеса едни изкуствени Червени листа.. защото си беше украсила ателието с жълти... и така ми останах в пличкчето....
цитирай
4. vesever - Лекс, ами вземи да пратиш по въздуха ...
15.11.2017 22:26
Лекс, ами вземи да пратиш по въздуха и насам червени листа, аз обикалям и не намирам - предимно жълти са... )))
цитирай
5. zax - Иде ми да сменя моята с твоята, но ще ...
15.11.2017 22:54
Иде ми да сменя моята с твоята, но ще изчакам зимата. :)
цитирай
6. vesever - Закси, и мен всяка есен ме хваща н...
15.11.2017 22:57
Закси, и мен всяка есен ме хваща носталгия...знаейки, че зимата ще е дълга...но трябва да се изтърпи...
Скоро ще опитам да ви направя нещо много приятно есенно...
цитирай
7. lexparsy - Ами не знам защо все се страхуваме и ...
16.11.2017 01:59
Ами не знам защо все се страхуваме и оплакваме от Сезоните... Зимата е толкова красива.... не знам защо се страхуваме от студа и... може и гола да скачаш по снега... това е здраве... виж как го правят руснаците... Гмур в дупката на леда... и после една сауна...и ако има кой да те гушне:-))))
цитирай
8. emi1ts - Привет Веси!
16.11.2017 08:51
Усмивки и от мен:))!Красива е есента в твоите снимки!Ти също изглеждаш свежо и е съвсем естествено- заредена от тази творческа "работа"!Поздрави с очакване за новите снимки,които обещаваш!Хубав ден!
цитирай
9. vesever - Лекси, така си е, всеки сезон крие ...
16.11.2017 09:06
Лекси, така си е, всеки сезон крие своята красота и чар.
Аз не обичам студа и затова опитвам да стопля зимата. Танцувам боса в снега, при първи сняг, задължително, за здраве,това си е мой запазен ритуал, и се топя в реката, но гола не бих скочила, освен на място, където няма хора. :)))
Миналата зима Закс ми каза за тези изпълнения на рускините и тази зима ще пробвам, извън селото, имам някои диви места тук, Янтра минава на 10 мин. от вкъщи, със сигурност ще е весело.
Жалко, че друг не би се навил и трябва да си скачам сама, а е по-забавно да сме повече ))
Ето ти любимия ми танц в снега, с една много любима песен, предзимен поздрав
https://www.youtube.com/watch?v=6er_raBkVHU
цитирай
10. vesever - Еми, здравей! Много се радвам, че ...
16.11.2017 09:09
Еми, здравей!
Много се радвам, че са ти харесали фотографиите. Апаратът ми вече ме предава, доста е разцентрован, ала това е най-доброто, което успявам да извадя от него...
Малко по-късно ще мина да те видя :) Още не съм готова с новата фотосесия, но мисля за понеделник вечер да я подготвя...
Поздрави!
цитирай
11. krassko - Весе,
16.11.2017 09:47
Има неписани правила в Нета които не е зле да се спазват.
Когато пишеш разказ, или приказка - дължината трябва да е екран и четвърт на монитора, но не повече от екран и половина.
Когато публекуваш снимки - те са най много три до пет. Седем са вече много.
За стиховете нещата са още по строги - едно стихотворение!
Всички тези неща се правят от уважение към читателите,
че цениш времето което са отделели за твоя блог.
Преди години една добра приятелка от блога с идването си започна да публикува по двадесет стихотворения на ден. И ти не би ги чела всичките по две причини. Първо имаш и друти хора в блога които искаш да прочетеш, а това не може да стане когато накой ти отнема време двадесет пъти повече :)
Специално във фотографията винаги трябва да се прави подбор.
И не е редно да се качват всички снимки които е направил човек.
Именно подбора на снимките ни говори за естетиката
и художествения усет на автора и го отличава от другите автори.
Блог.бг е един от най-непретенциозните сайтове, но дори и тук някои правила е добре да се спазват, въпреки че повечето хора са тук именно защото няма правила.
цитирай
12. vesever - Краси, никога не съм се запознавала ...
16.11.2017 09:55
Краси, никога не съм се запознавала с тези правила, но за снимките, аз правя по много и качвам 1 от 10, все ми се иска да са повече.
Мисля, че 5 ще са ми твърде малко...но добре, ще опитам при следващата фотосесия да не са повече от 5.
Обаче не обещавам завинаги да е така...просто когато има много красиви гледки или трябва да ги качвам на малки порции и по-често, или наведнъж...
Напоследък нямам много желание да публикувам често...
А във фейса ограничението е 30 снимки, но ако искаш да си направиш албум, може и 100 да се качат..
Значи, за следващия ми постинг ще направя 5 фотографии, вече са ми в главата, само ще ми е нужна помощ от децата, в събота ще ги сезирам, забавно ще бъде :)
Благодаря ти :)
цитирай
13. ikra - Привет :)
16.11.2017 11:28
Зимата чука по нашите врати,
Слагайте зимните гуми, че сняг ще завали...
Полицията зорко дебне за вашите коли,
а глобите са миродавни - внимавайте глава да не ви заболи :)))
Приятен ден :)
цитирай
14. vesever - Ахмед, благодаря ти, усмихна ме :)
16.11.2017 12:01
През зимата на топло ще стоим
И пролетта ще чакаме нетърпеливи
Мечти за ново лято ще градим,
Но и на пързалката ще тичаме игриви
:)
цитирай
15. troia - Привет, Веси!
16.11.2017 13:13
Хубав постинг, но гадна, мъглива есен.
Навсякъде е така за съжаление.
Ти си както винаги усмихната и усмихваш и нас.:)
Поздрави!
цитирай
16. vesever - Кати, благодаря ти :)Хм. . . ами ...
16.11.2017 13:24
Кати, благодаря ти :)
Хм...ами добре, ако искаш да видиш сияйна и красива есен...има един начин...в понеделник вечер, моето време...още ще ви усмихвам....
Ще побързам, преди да завали снегът и да заличи есенните красоти...
защото разбрах, че идната седмица ще има сняяяяяяг!

цитирай
17. inel379 - Есенните промени настъпват!:)
16.11.2017 14:00
Подрязвам розите едва днес,
защото още няма температури ниски.
В почивката разгледах с интерес
есенните ти снимки пъстролисти.:)
И дъждът ме радва, и дори това, че е мъгливо...
Време му е, затуй усмихваш се щастливо!:)
Всяка промяна е заредена с надежда!
Усмихнат ден и от мен, Vesever!:)
Чудесна си!
цитирай
18. vesever - Инелка :)
16.11.2017 14:45
Радвам се и вярвам, твоите рози
ще цъфтят напролет, щом слънцето ги пак огрява
И благословен е на земята този
Който нежна грижа от сърцето си с любов дарява
Да бъде ведра и щастлива, вдъхновена есен
Желая ти и аз сега сърдечно!
И зими, и лета и пролети, да идват с песен
Доброто нека побеждава вечно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4037114
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол