Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2017 00:54 - Как е днес в Рим?
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 480 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.03.2017 17:06


      - Ама, вие жива ли сте, Г- жо? Така мисля...Защо? Уф!Тъпо стана!До Брюксел имам 4 месеца.Намерих си работа.Нямам спомен от френския!Преувеличаваш, Мартина, та ти беше една от най - добрите!Сигурно лексиката ти е станала пасивна, но с малко усилия...Можеш да я превърнеш отново в активна. Как? Има учебни системи с дискове.Имаш желанието и необходимостта!Какъв мотив само!Ела, да направим един контролен тест и да изготвим програма.И започваш да я следваш! Винаги съм смятала, че сте свестен учител и какво да ...И какво друго още да очаква човек?      - С кой говори? С една моя ученичка...Защо? Интересуваме, какво си пожелава една кандидат рожденничка? Искаш да чуеш?Едва ли!Чуй, мила Поли -  искам: Истина без Лъжа, Добро без Злоба, Приятество без Завист, Младост без Старост, Любов без Омраза...Да, бе!Ама ти, сериозно ли?Защо не: Ден без Нощ, Ин без Ян, Красиво без Грозно нещо друго?Зададох ти прост въпрос, а ти ме объркваш! Не ми трябва нищо! Дори книга?Отчайваш ме, знаеш ли? Е, няма да се отървеш лесно от мен!Искам си тортата!Чуваш ли? Добре, имаш я!Разбира се...
     - Случвало ли ти си е нещо, като лавина, да те претиска силна сякаш надолу!Търсиш, но и не намираш: Отговорите на Въпросите, Приятелите за Утехата...И защо?Ама, ти как живееш така?Плашиш ме, та какво правим? Ти нищо, а аз минавам на  "прочистваща диета"!Не е нито средиземноморска, нито японска, дори не е разделно хранене. Изключвам се изцяло от Мрежата.И от всички форми на комуникация.Само входящи обаждания! Смисълът, а какъв е той?Едва ли, ще издържиш три дени!Никой, ама  никой не може да... Говори за себе си!Колкото издържа - толкова!Може пък аз да открия някакъв смисъл?
     Загасям дистанционното.Затварям компа.Веднага светът изчезна!Заспа.И умирам...О, не физически!Не се обаждам.И никой не се обажда!Нямаме при другите.Не влизам никъде.Не съм информирана.Не съм воайорка.Трудно ми е.Е, но само в началото!Пълен технологичен пост само: проста храна, питейна вода и любима книга.Това е всичко!Опитай! Изостря всички сетива!Мислиш самостоятелно!Не допускаш манипулация!Придобиваш имунитет към: глупости, реклами, куриози, лъжи, съвети и ...предизборни обещания...Е, не става за  "Гинес"!Личният ми рекорд е един месец на пълно въздържание от наркоманията към Мрежата!Какво печеля? Малко отпуснато време.Време за толкова други неща извън...Питаш се: Как сме Живяли извън Мрежата?Ако не е там, ако не е регистрирано, значи не е станало? Ужасяващо! Плашещо! Реалният или Виртуалният свят е, което наричаме - Live? Знам ли? Смятам да я карам кротко и минавам отвъд пристрастяващото "захранване"...Влизам в главното меню.Ето ме, тук съм във facebook.Самоконтролът си остава важен!Включвам кухненският таймер на 1 час?Да, нито минута повече... Я виж!Приятелката ми, Неда!Селфи с любимия на фона на статуите точно пред фонтана Треви.Днес?Щасливка!Виното и Любовта, какво ли е... да си във Вечния град? Телепатията или какво...Набира ме!И накъде да отпрашим? Ей, вие, здравейте!Как е? Слънчево!Но и задръстено - туристи и коли, туристи и месни, а помежду тях vespa...Не смей да се оплакваш! Да днес, е няма да изпуснеш нито от католическия Св.Валентин, нито от езическия Св.Трифон? Аз бих посетила Сан Клементо!Точно днес, там спира да бие сърцето на един от Покровителите на Обединена Европа, Св.Константин - Кирил, Философ. Нима?Тогава отиваме там!Супер идея. И да пратиш снимки.Става ли!Кажи ми...ей...Как е днес в Рим? 
     - ... връзката е прекъсната...изчакайте връзката...натиснете: ок!...оценете връзката...image



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 239815
Постинги: 176
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930