Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2016 16:19 - Признание
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 377 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.11.2016 09:10


image   Започнах да пиша в един международен сайт достъпен и на български.Мисля да дам по-късно версия на френски,заради приятелите ми франкофони.Това е -

tournesols.eklablog.com

    Ако  искаш да ме четеш,опитай и ме последвай!Виж на горния адрес,натискаш и се отваря веднага,лесно е!Изкажи мнението си,пак ако желаеш!Надявам се,че тази промяна няма да създам неудобство и нашата чудесна връзка ще продължи!Опитвам се  да се развивам,в друга посока.Дали ще успея,не знам,дори не ми е преоритет сега?Нищо няма да се промени за теб!Ако се интересуваш се от нещата,които споделям и те вълнуват проявите им в нашия живот...Ела,да продължим!Реших да продължа и така,защото обичам разнообразието и промяната!Идваш ли?Очаквам те!

    С желанието ми да сме отново заедно,приеми това признанието,като покана за нови вълнуващи срещи!Приятелски поздрав,с мисълта на Луиз Хей,"Излекувай живота"-Животът всъщност е прост.Онова,което даваме,се връща при нас.Това,което мислим за себе си,става истина.Смятам,че всеки човек е изцяло отговорен за всичко в своя живот-и за най-хубавото и за най-лошото.Всяка мисъл,която минава през съзнанието ни,създава бъдещето ни!...Всеки момент от живота е ново начало,което ни отдалечава от миналото.Този момент е отправна точка,от която започваме отново,тук и сега!"
    Успешен ден!




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 239388
Постинги: 176
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930