Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2016 02:13 - "Животът започва в Петък"?Или пък завършва в Петък,а защо не в Понеделник?
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 676 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 11.01.2017 15:24


   Наистина ли, "Животът започва в петък"?Да, според заглавието от книгата на румънския писател Й.Първулеску!  image
     Какво му става на този Петък?Защо животът не започва, а завършва точно в Петък?Разпънат на кръста с принципите ни, във водовъртежа на житейската рулетка. Вчера беше Мюнхен, днес е Кабул, а утре-29.07.2016 Петък?Кой ще е Градът, а кои ще са Хората?Къде е сега баба Ванга, за да ни каже?Второто Пришествие, Армагедон и Краят на Свят?Това ли е!Очакваната и целенасочваната война между Християнство и Исляма?Анализаторите на News по CNN, те едва ли препрочитат "Капитала" на К.Маркс!Но ни казват и напомнят, че търговците на Смърт, изобщо не се интересуват от религиите!Военнопромишленият капитал и Икономическите гиганти търсят само едно - Печалбата и то на всяка цена!Разиграват ни върху дъска, като на партия шах.Размазват ни.Ние сме за тях досадни насекоми, някаква си нисша форма на живот!А след това се протягат, там под сянката на своята задрямала съвест.Излегнати на някой от остров в Бали.И отдъхват!Къде са те, а къде сме ние?Както се казва...
      В лятото винаги се съдържа и малко от есента!И ето, как лекият дъждец и суховейят изтриват свежото зелено в повяхнало жълто на листа!И те тихо се приземяват, някак си остарели неочаквано бързо и преждевременно рано, върху попарената трева..."Я, ми кажи твоят сорт "Паолина", стана ли? Не всичкия, имаме маносани и от скъпия домат "Розова магия"."Корнишона" и "Гергана" пък преди да се хванат направо пожълтяха!Да ви кажа картофа "Маестро" , ама хич го нема!Яде го бръмбъра, а него пръскаме.Моето зеле го тръщна голият охлюв.Калифорнийският червей,да знайте, си е харесал чемшира. Ей, ама нищо не остана от него из село, дори и най-старият на кака ти Дора и той се гътна!Днес,пък чакам си аз на нашата си аптека - "Крес-04".Та, рекох да взема лековете за мен и съседите.А там, едни такива се извъдиха, все се бутат и побутват.Примря ми!А тъй, като ми накипи, щото някой цървул ме настъпи.Гледай, кво стана!А бе, Европейцо, то и ти за едното левче дет си дошъл, що се буташ, я?Озлобил се, значи народа и лъжи, а и от циганите взе по да лъжи! Внучката ми вика - Споко, бе бабче!Ще дойда!Не, не си го слагай и този грях на душата, чедо!Дойди, когато си искаш!То сега, има и какво да ти набера, но не ме лъжи! Како Стойке, ай върви да не опусним рейса, ма!"
      Лъжем!И то съвсем естествено, така както дишаме, така се и лъжем!Взаимнно.Мода ли, стана или пък какво? Страх? Искаме да я скрием тази пуста Истина!Някак не ние удобна.Лъжеш, а после замазваш с няколко обяснения!Намираш си, например 3 мотива и започваш да ги повтаряш.Звучи убедително, като в предизборната кампания на поредния амбициозен кандидат! Какво толкова? Нали си вярваш, а и другите ще ти повярват!С говор  "задкулисен" и маниери лисичи...Браво! Лицемерието значи стана твоето изискано и светско възпитание.Имаш дарба значи.Ей и теб да те бива в нещо!Тя свитата на Луи 16  би  вземала  от теб  уроци! По площадите викаш - "Ууу!Стига, стига сте ни лъгали!" Ама, то и ти стига си лъгал тогава - за себе си, за живота и за връзките! връзките!Ей, докога така и все така? Не ти ли омръзна? Да живееш в измисления си свят? Като другите! И ти ли смяташ, че така минаваш за по-модерен и "вървежен"? Мъчно ми е за теб, а и за всички! Лъгали са ни, вярно! Не престават да го правят, за това сме си изработили тези "защитни рефлекси"!Да, много ние трудно да вярваме! Но,ти лично тиражираш лъжите!Лъгали са ме, но ми пресветва лампичката, онази на съвестта направо в червено! И да, отказвам да приема, за мен не е в нормата - да мамя! Виж, само докъде я докарахме и то с личния ти принос! Не, ни ми харесва, срам ме е! Истината!Е, нея не я приемаме.Бързаме да я отхвърлим, да я подменим.Прилича ни на остаряваща и нелицеприятна "народна" артистка, а дали е  въпрос на "face" и външен вид? Неудобна ни е и я гледаме с известно нисхождение!Всички познати религии казват, че Лъжата е Грях! Моралът,как така той се превърна в Недостатък?Хората все по- безогледно Лъжат!Да направим нещо, а!Дали, пък да не си купя и аз от маска със усмивката  на - "Анонимните"? Да се включа може би в - "Протестна мрежа"? Лошото е, че и те не ми вдъхват нужното доверие - масовките, организираният ентусиазъм, патетичните изказавания,ами техните възгледи...Всички, те са ми "deja vu", нещо видяно и даже са ми "mal places", и не на място!А ти, както решиш! Но, аз не искам, мерси! Май, така го и казват в "добрите американски" филми - "Живеем в демократична страна!" Клише...едно от многото! Все ще го преживееш?
       Ако искаш, можеш обаче да си основеш  - "Комитет за спасяване", ей там, за нещо си, като Шер например, срещу изтребването на слоновете! Не това не става!Едни пък слонове, у нас...Къде, в цирка! Дай, нещо друго!Я, си избери няколко клакьора и си направи някой фен клуб и може дори с PR!Само да искаш се развиваш съвсем организирано.Никакъв проблем, колко му е - регистрация, вписване и...Action!После започваш да живееш организирано!Мен обаче, мерси, не ме брой! Предпочитам Независимостта, Демокрацията и Свободата, и ако може в Действие и без Лъжи!
        Е, оставям те! Животът, той не иска да завършва точно в Петък, нито в някой друг "разпънат" ден! Животът, той иска да започва нормално, например - в Понеделник!Знаеш ли, така наистина звучи по - логично!Да, по-нормално е!




























Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 239375
Постинги: 176
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930