Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2016 18:20 - В деня на Св.Апостоли Петър и Павел...
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 692 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 05.12.2016 00:21


image  Поздравявам те!Днес,в деня на Св.Апостоли Петър и Павел,искам да се по-чувстваш по-добре!
     Имам си гост,тя се казва Сара.Е,не може да казва "р",но не е голям недостатък!Изрецитира ми едно стихче.Авторът му не знае.Хареса ми,че е за приятелството.Реших да ти го споделя,защото е наивно,сърдечного и мило.Приеми го,като подарък-
    "За приятелството трябва да се борим,всеки ден!
     Това е свято нещо,като хляба,от съдбата подарен.
      Колко хубаво е,само да усещаш,ей така,
      до сърцето си,друго рамо и протегната ръка.
      Когато ти е тъжно,ако си с приятел,ти олеква!
      Когато ти е весело,още по-хубаво ти става,
      да споделиш с приятел радостта!"
     Днес,на празника и с молитвата към Св.Апостоли,пожелавам ти да имаш всичко,за което копнееш-Здраве,Успех,Мъдрост и Любов!
     Веднага започвам да благодаря!А имам толкова много хора,на които да кажа "мерси"!Няма как да се справя,без всички тях!Безценни са ми-Благодаря,първо на асистенката ми Насето винаги идва рано,на асансьорния техник,които поддържа остарялото съоръжение,на съученичката ми Ели,не пропуска да ми се обади,на жената от лавка,намира ми кръстословици,на съседите,помогна ми да преодолея препядствията,на екипът от vipplus,на Заки,прави ми понякога масаж,на Сара,подари ми следобяда си!Благодаря ви,добри хора,защото правите оново,което можете,но го правите по най-добрия начин!На всичките приятели,разменяме си добри думи с началото на деня,защото имаме жива,свободна,истинска и безплатна комуникация чрез viber!Преподавателската ми работа винаги е изисквала да общувам с хора,много и различни,понякога са били повече от 200 човека на ден!Социалните контакти за мнозина си остават уморително и обсебващо занимание.В тази професия,от така наречения  "вербален тип"  обаче,за тези хора това е,като част от "играта".Спретнатият вид и безупречната лична хигиена,премереното облекло,контролът на говора,обраните жестовете.Те трябва да бъдат и са безапелационо точни и морални.Да не забряваме мокрите и сухите кърпички,дъвкате и освежителят за уста.Задължителният премерен и спокоен тон,гарниран с подобаваща усмивка,все неща,които остават особено важни!И,ако познавате други,с различно описание,не сте срещнали подходящите.Някакви "Заместници",може би!Учениците са вече в голяма ваканция.Но тук,в училище продължава да кипи трескава работа,по приключване на учебната година с отчайващата по обем документация-характеристики,дневници,бележници,лични картони,отчети,протоколи и поправителна сесия и...Какво ли не? Тези смешни Възрождинците,учителите работят ли,работят.Трябва да приключат поредната учебна година!Трудът им си остава-
непознат,ниско платен,вреден и съсипващ здравето,с невероятна натовареност-физическа,психическа и морална!Имаме чудесен пример да онагледим новата дума  "бърнаут"- професионално изпепеляване.Добавям още,че този труд е с принизен социален статус!Да си чувал да има дългосрочна държавна политика в този сектор?Нехайството е пълно!Е,няма как да ни се размине задълбочаващата се криза в образованието!Вещая,лоша прогноза?Съвсем не!Въпросът е прост и логичен,а остава отворен и откровено реторичен!Кой,ще учи децата след 3-5 години?Откъде,ще си внесем преподаватели и възпитатели след,като около  20%  от действащите педагогически  кадри са на възраст от 25  до  55 ,а  80%  са от  55  до  62!?Пореден роден абсурд!Как,ще се справем пък с него?
    Хубава празнична вечер!






Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 237834
Постинги: 175
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031