Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2016 17:42 - Добър ден!Bonjour!-Както предпочиташ?
Автор: tournosol Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1050 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 09.12.2016 13:55


    Оля,добър ден!Хайде,опитай пак! Merci,Галя!Добре е наистина!Стана ли?И  да знаеш за мен това означава много!Да, "бойното ти  кръщение"! Дубъл!И втори дубъл,първи кадър!Тишина,там,в залата..."Начало! Старт! Действие!Action!"image       Ей,ти здравей!Опитвам се да вляза в релси,ама буквално.Избрах точно този начин,за  да  се върна  в  живота!Е,пак  буквално!Знам,че май нищо не разбра,но  ако позволиш...да ти разясня?Принадлежя към така наречените "хората с увреждания".И след  дълга  битка  със съдово заболяване си  увредих краката,сега вече не мога без придружител.Учих дълго и все още уча.Преподавах дълго,все още не мога да да преподавам.Продължавам,ето така... Имам някои натрупани знания в различни специалности,в които са и трайните ми интереси -философия,педагогика,психология,изкуство,литература и музика.Неувяхващото ми любопитство,  "всеядство" ми  в  тези област и необядността на познанието не престават да ме карат понякога да струпвам по  4,5  източника.Знам,че е глупаво и е силно объркващо,дори за мен самата.Опитвам се да чета по няколко книги едновременно,остана ми от преподавателската практика.Ами,това е и за начало,мисля стига!Ела с мен!Каня те да надникнеш в моя свят...Какво ще кажеш?   Става  ли? Хайде,да вървим!



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tournosol
Категория: Лични дневници
Прочетен: 240003
Постинги: 176
Коментари: 66
Гласове: 199
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930